پیشنهاد سردبیر

۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
کد خبر: 1011369

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از احتمال بازگشایی مجموعه ورزشگاه آزادی در نوروز ۱۴۰۵ پس از بازسازی کامل خبر داد!

ورزشگاه آزادی رفت تا نوروز ۱۴۰۵؟

بازسازی ورزشگاه آزادی در ماه‌های اخیر و زمان بازگشایی مجدد آن با توجه به بازی‌های تیم ملی فوتبال در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ و همچنین دیدارهای استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا، تبدیل به یکی از دغدغه‌های اهالی فوتبال شده و مسئولان مربوطه هم در این باره اطلاع‌رسانی دقیقی انجام نداده‌اند. تاریخ‌های متفاوتی هم برای بازگشایی آزادی مطرح شده است.

در آخرین اظهارنظر، حسین طلا، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، در برنامه تلویزیونی «تهران۲۰»، درباره زمان بازگشایی مجدد ورزشگاه آزادی گفت: در آخرین جلسه‌ای که با احمد دنیامالی(وزیر ورزش) داشتیم، وی اشاره کرد که مطالبه اجتماعی بالاست و ما مجبوریم در بخش‌هایی از استادیوم که در حال بازسازی است، پس از تعمیر، جمعیت‎‌پذیری را انجام بدهیم و در ادامه سراغ سایر بخش‎‌ها برای بازسازی برویم. نگاه وزیر ورزش در حال حاضر این است.

وی در این برنامه تلویزیونی همچنین عنوان کرده بود، «اگر بودجه باشد، بازسازی ورزشگاه آزادی که از تیر امسال دور جدید آن آغاز شده است، در صورتی که وقفه‌ای بین آن نیفتد یک سال و نیم زمان می‌خواهد و در این صورت عید سال ۱۴۰۵، ورزشگاه آزادی پس از بازسازی کامل آماده افتتاح مجدد می‌شود»!

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز، برگزاری هر مسابقه در ورزشگاه آزادی که در حال بازسازی است، چهار روز به زمان آماده‌سازی و همچنین هزینه‌های بازسازی اضافه می‌کند و آن را به پنج هزار میلیارد می‌رساند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.